Maak jij het verschil als onze nieuwe Directeur?

Wil jij het verschil maken in het leven van mensen en kinderen die geconfronteerd zijn met kanker? Met een fantastisch team van 85 vrijwilligers en 4 coördinatoren zorg jij ervoor dat onze gasten de ondersteuning krijgen op een manier die bij hen past.

Wat bieden wij je:
• Een omgeving waar onze gasten centraal staan
• Een toonaangevend centrum voor leven met en na kanker in Nederland met een duidelijke visie richting 2030
• Een team van 4 coördinatoren met een gezamenlijke ambitie en eigen speerpunten
• Een team dat van gezelligheid, humor, innoveren en doorpakken houdt
• Een werkplek waar jij met jouw kwaliteiten en vaardigheden het verschil kan maken 

Wat is het doel van je functie
De directeur is het aanspreekpunt van de coördinatoren en bestuur van Adamas. Je bent verantwoordelijk voor de strategie, beleid en uitvoering van de visie 2030 en het meerjarenplan 2023-2026. Je bent op de hoogte van de dagelijkse gang van zaken en van de verantwoordelijkheden van de coördinatoren in en rond Adamas. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de werving van (non) financiële middelen om de deuren van Adamas onvoorwaardelijk open te kunnen houden en het vergroten van naamsbekendheid en merkinhoud. 

Wat is je plaats in de organisatie

Je legt verantwoording af aan het bestuur van de Stichting Adamas. De directeur staat aan het hoofd van het (zelfsturend) coördinatoren team. Je werkt zowel samen met het team coördinatoren en bestuur, maar ook zelfstandig op jouw speerpunten te weten: bedrijfsvoering, marketing/communicatie en werving (non)financiële middelen.

Hoeveel uur is deze functie
24 betaalde uren en 4 vrijwillige uren per week.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden:
Zorgdragen voor een goede bedrijfsvoering
o Ontwikkelen en uitvoeren van strategie en beleid richting 2030
o Zorgdragen voor hoge kwaliteit dienstverlening en processen

Vergroten van naamsbekendheid en merkinhoud
o Opstellen en uitvoeren van jaarlijks marketingplan incl. (online) media
o Relatiebeheer stakeholders

Werven van (non)financiële middelen

o Zorgdragen voor het werven van financiële middelen (jaarlijks rond de € 350.000)

Wat heb je nodig voor deze functie
o Affiniteit met het werk dat Adamas doet
o HBO denkniveau en pré als je ervaring hebt in een vrijwilligers organisatie
o Je kan zowel vanuit helicopterview naar de organisatie kijken, maar je kan ook zelfstandig en hands-on werken op jouw verantwoordelijkheden
o Je bent een generalist die goed overzicht kan houden over de gehele bedrijfsvoering
o Een positieve, energieke en representatieve houding 
o Organisatorisch vermogen en oplossing gericht
o Omgevingsbewust, sensitief en empathisch
o Je hebt ervaring met het werven van fondsen en inkomsten/sponsoring en het organiseren van fondswervende evenementen
o Pré als je een netwerk hebt in Haarlemmermeer/ Duin-en Bollenstreek/ Kaag en Braassem / Aalsmeer
o Je hebt ervaring met (online) media en kan (creatief) schrijven
o Je bent goed bekend met Microsoft Office en leert makkelijk nieuwe ICT applicaties (Wordpress, Mailchimp en ons eigen CRM systeem)
o Je woont in de regio Haarlemmermeer/ Duin-en Bollenstreek/ Kaag en Braassem / Aalsmeer

Naast een uitdagende functie bieden we je:
• Voor 24 uur is je bruto maand salaris €2.795 incl. 8% vakantiegeld
• Per 1 januari ontvang je een pensioen (details zijn nog onbekend)
• Je ontvangt een gesponsorde auto voor 10.000 km (Mazda 2)
• Je ontvangt een mobiele telefoon met abonnement en laptop
• Je hebt 120 uur vakantie uren o.b.v. 24-urige werkweek

Zin gekregen om te solliciteren?

Stuur je motivatiebrief & CV voor 28 november naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Neem contact op met Annelies (mail of tel 06-29260902) voor meer informatie, of wanneer je Adamas eerst wil bezoeken. Onze voorkeur is dat de nieuwe directeur per 1 janauri begint met een inwerkperiode in december.