Go To Top
Ben jij de (financiële) administratieve duizendpoot met het hart op de juiste plaats?  En krijg je energie van de onderstaande werkzaamheden, dan hopen we van jou te horen.

Duizendpoot

Financiële administratieve werkzaamheden
  • Kas in- en uitgaves en bankafschriften verwerken in ons boekhoudsysteem
  • Financiële kwartaalrapportage en jaarafsluiting verzorgen
  • Samenstellen en bijhouden van de begroting
  • Facturen opstellen en versturen en bijhouden van debiteurenadministratie
  • Coderen facturen, controle van kas en -bonnen
  • Projectadministratie opzetten en bijhouden
  • Machtigingen invoeren in internetbankieren en administratiemachtigingen bijhouden
Administratieve werkzaamheden
  • Controle voeren op totaal tellijsten
  • Kwartaalrapportage opstellen t.b.v. de tellijsten van activiteiten en deze vergelijken met voorgaande jaren
  • Mailadressen wijzigen en invoeren in het online mailsysteem
  • Maken van het rooster van gastvrouwen – en heren en creatief meedenken met oplossen van gaten
  • Plannen van taxichauffeurs voor ritjes van onze gasten
  • Registratiesysteem bijhouden en rapportages maken

 ….en alle andere leuke (administratieve/organisatie/regel) dingen die ad-hoc op je pad kunnen komen.

 Hoe we jou zien?

Je bent onze administratieve spil in de organisatie. Met 5 coördinatoren en 106 vrijwilligers heb je met veel verschillende mensen te maken. Dit maakt het werken bij Adamas heel divers, maar vooral heel gezellig. Maar er wordt ook hard gewerkt. Jaarlijks hebben we rond de 7.000 bezoeken in het huis in Nieuw Vennep en zijn er 7.000 contactmomenten in het Spaarne Gasthuis. Wij willen onze gasten het vertrouwen bieden dat wij een professionele organisatie zijn waar zij terecht kunnen in hun proces met kanker.

De coördinatoren vertrouwen op jou; dat jij de (financiële) administratie op orde hebt, dat jij structuur brengt in de processen, dat jij pro-actief meedenkt met uitdagingen die op ons pad komen en bovenal dat je onderdeel bent van het Adamas team.

Natuurlijk kom je ook iets halen bij ons
Je ontwikkelt je talenten en je persoonlijke groei in een organisatie waar iedereen een hart heeft voor Adamas. Je werkt met een diverse groep vrijwilligers en je komt natuurlijk in contact met onze gasten ... en uit ervaring weten we dat dit meer met je doet dan je zal verwachten.

Wij zoeken iemand die 12 uur bij ons kan werken: 8 uur is betaald en 4 uur vrijwillig.
Per 1 januari ga je officieel beginnen. Onze huidige administratieve duizendpoot wil je heel graag de weken ervoor inwerken, zodat we een soepele overgang hebben.

Wij zoeken een collega voor 12 uur per week, waarvan 8 uur betaald en 4 uur vrijwillig.

Interesse? 

Zie je dit helemaal zitten, dan hopen wij dat je je CV en motivatie stuurt naar Annelies Osinga per email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor 20 oktober. Bel voor meer informatie 06-29260902.